fbpx

Customer Service Agent inom Elbilsladdning sökes i Norrköping!

Elbilsladdning och laddinfrastrukturen växer i en rasande fart både i Sverige och globalt. Vi på Opigo är med på denna resa och förser våra framåtsträvande kunder med att etablera bekymmersfri elbilsladdning. För att fortsätta denna tillväxtresa behöver vi stärka upp teamet med en kundsupport till vårt kontor i Norrköping.

Tjänsten

I rollen som Customer Service Agent på Opigo kommer du vara en viktig roll i vår fortsatta utvecklingsresa. Du hanterar inkommande ärenden via telefon och mail från våra företagskunder, fastighetsägare och slutanvändare. Din främsta arbetsuppgift är att ge förstklassig service till våra kunder vid felavhjälpning och andra serviceärenden där du bemöter och supporterar. Du ansvarar även för administration av användarkonton, utskick av RFID-taggar och har ett tätt samarbete med våra tekniska projektledare för att hantera garantiserviceärenden, reservdelar, beställningar och returer. Då vi arbetar i en snabbt växande bransch kommer du att ges stor möjlighet att påverka både din tjänst och företagets fortsatta utveckling.

  • Daglig kundsupport & felavhjälpning
  • Administration & kundupplägg i våra interna system
  • Skapa användarkonton och RFID-taggar till våra slutanvändare
  • Stötta våra säljare & projektledare med teknisk support för de produkter & tjänster vi erbjuder.
  • Bidra med innovation och kreativitet till Opigos fortsätta expansion. Både i regionen och nationellt.

Vi söker dig:

Som vill erbjuda våra kunder service i toppkvalité och därav tror vi att du som söker rollen är trygg i dialog med kund och motiveras av att leverera förstklassig service. Du strävar alltid efter att hjälpa våra kunder på ett lösningsorienterat sätt och jobbar efter ”first time fix”. Som person är du strukturerad, positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och välkomnar dig till en arbetsplats där du kan påverka arbetet med nya idéer och bidra till företagets fortsatta utveckling.

Vi ser att du minst har en avslutad gymnasialutbildning och god datorvana. Har du ett intresse för teknik och hållbarutveckling är det egenskaper vi värdesätter och innehar du arbetslivserfarenhet från kundsupport och felavhjälpning är det starkt meriterande. I denna tjänst är det också ett krav att du är flytande i både svenska och engelska vad gäller tal och skrift.

Till sist tror vi att du som söker är van vid självständigt arbete och duktig på att ta egna initiativ. Och framför allt vill du vara med på en tillväxtresa inom elbilsladdning och bidra till bolagets fortsatta framgång!

Du erhåller:

  • En flexibel tjänst i en ScaleUp där du ges möjlighet att påverka din tjänst och företagets fortsatta utveckling i en snabbt växande bransch.
  • En arbetsplats med stark laganda och innovativa arbetssätt. Där en rolig, personlig och god arbetskultur står i fokus.
  • En tjänst på Sveriges roligaste arbetsplats!

Vilka är Opigo?

Vi är en av Sveriges största oberoende laddoperatör inom elbilsladdning. Vi hjälper våra kunder med hela processen, från projektering och behovsanalys till installation, betaltjänster och övervakning. Våra kunder har alltid en nära personlig kontakt med oss genom hela projektets gång, och våra kunder är främst bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, företag och andra samarbetspartners.

Med egenutvecklad mjukvara och betaltjänster är vi med och driver utvecklingen av elbilsladdningen i Sverige.

Vi är verksamma i hela Sverige och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Norrköping och Enköping.

Allmän information:

Denna rekrytering sker löpande och för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus på 072-727 08 00

Låter tjänsten intressant utan funderingar?

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till: magnus@opigo.se

Letar du efter ett grönt alternativ?

Kontakta oss idag så hjälper vi er med hela ert laddprojekt, från start till mål!